Serviciul cu clientii

Serviciul cu clientii

28.02.2012 13:11 0 comentarii

Connex… viitorul suna bine! Da, dar nu raspunde nimeni.

- Cand credeti ca veti putea achita factura?
- Am sa achit cand primesc duplicatul, factura nu imi place cum arata!

- Trebuie sa achitati o suma in avans in contul facturii.
- Credeti ca eu am bani de dat in avans? De ce imi cereti asta? Eu sunt om de onoare si somer!

- Imi pare rau ca lucrati in seara asta, domnisoara!
- Ce vreti sa spuneti?
- Ca voiam sa va invit in oras! Daca iesiti cu mine, platesc si factura!

Ia ziceti, serviciul asta, Cost Control, pe cine controleaza, de fapt? Pe noi sau pe dumneavoastra?

Si este cineva acuma pe Chat? Daca intru si nu e nimeni, ce fac? Stau asa, ca Bula, singur acolo?

La 211 apare suma fara TVA si fara abonament? Fantastic! Cum reusiti asa o performanta?

Cu cine am placerea sa stau de vorba? Cu mine personal.

- Puteti sa achitati la orice banca!
- Da, dar nu stiti care din ele nu dau faliment? Ca sa nu mai patesc ca la BIR!

- Nu stiti cat aveti de plata?
- Nu, ar trebui sa stiu?

- Ce valoare are factura dumneavoastra?
- Nu stiu, de-aia am sunat la dumneavostra! Cand stiu ca e gratuit apelul, mi-e lene sa mai deschid plicul.

- Cand platiti cel mai urgent?
- Pai, nu stiu, ca deja mi-au taiat curentul si cablul acasa! Taiati-ma si dumneavostra, ca oricum mi-ar sta rau sa vorbesc pe intuneric!

- Spuneti ca sunteti sotul? Si de ce va cheama altfel?
- Pai, ea nu a divortat de primul si traim si noi asa.

Eu am inteles ce ati spus dumneavoastra, dar creditu’ meu ce face? Se darama de tot?

- Mai vreau si eu PUK-ul odata!
- Ce s-a intamplat?
- L-am scris pe nisip, dar a trecut un drac de copil si l-a sters.
- Pai si acum se poate intampla.
- Nu, ca acum am intarit cu apa si am batatorit locul cu lopatica lu’ fiica-mea.

- Am si eu un Ericsson 1018 si am intrat in meniul 7-7.
- Da, si?
- Pai, de ce am intrat acolo?

- Aveti factura detaliata?
- Cred ca da, ca mi-o aduce postasul acasa.

- Meniul telefonului cum este? In limba romana sau in engleza?
- In dreapta.

- As dori sa reziliez si eu contractul.
- Si care ar fi motivul rezilierii?
- Ieri mi-am pus telefonul la incarcat si dupa o ora a explodat!

- Deci, pentru anularea redirectionarilor, trebuie sa mergeti inapoi in meniul “Configurare apeluri”?
- …(Tacere).
- Ati inteles?
- Da, deci ma duc inapoi de unde l-am luat, acolo in Tineretului.

- Buna seara, vreau sa dau si eu un telefon pe ascuns!
- Ce tip de telefon folositi?
- Nu stiu, ca e intuneric in casa.

Am sunat la 444 si colega dumneavoastra automatizata mi-a spus la revedere!

- Ce ocupatie aveti in acest moment?
- Sunt in luna de miere la Brasov.

- Ce tip de aparat utilizati?
- Un abonament fara SIM, in sensul ca functioneaza pe Cartela CONNEX GO!

- Buna ziua! Va sun de la CONNEX.
- … Daaaa!
- Ma scuzati ca v-am trezit din somn?
- Nici o problema, oricum trebuia. Si asa am fost atat de beat aseara, ca nu stiu unde mi-am parcat masina, unde mi-am lasat nevasta si daca mai am portofelul. Ce mai conteaza acum si vestea de la CONNEX?!

- Doream sa stau de vorba cu domnul X.
- Nu-l cunosc.
- Dumneavoastra cum va numiti?
- Nu stiu.

- Puteti transmite mesajul va rog?
- Dac-ati stii dumneavoastra cate pot eu….

- Fiti amabil, cu domnul Mihai X, as vrea sa vorbesc.
- Pentru dumneavoastra, domnisoara, sunt Misu.

- Buna ziua, cu cine am onoarea?
- Onoalea? Eu chinez, nu stiu?

- Daca nu sunteti titularul, cine sunteti?
- Prietenul titularului!
- Si cum va numiti?
- De ce nu il intrebati pe el?

Postari asemanatoare:

Daca ti-a placut, lasa-ne un comentariu:


Trackbacks