Inginerii de la Qantas

Inginerii de la Qantas

19.04.2012 17:13 0 comentarii

Sa nu ziceti ca inginerii n-au simtul umorului.
Mai jos sunt niste probleme notate de piloti de la Qantas (compania aeriana australiana) si solutiile inginerilor de la service. (P=Problema semnalata de pilot, R=raspunsul inginerilor.)

P: Cauciucul principal de pe stanga aproape ca trebuie schimbat.
R: Aproape schimbat cauciucul principal de pe stanga.

P: Zborul ok, doar “aterizarea automata” cam dura.
R: “Aterizarea automata” nu este instalata pe acest avion.

P: Joaca ceva la bord.
R: Strans ceva la bord.

P: Gaze moarte pe parbriz.
R: Comandat gaze vii.

P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
R: Semn inlaturat.

P: Franele de frecare blocheaza valvele de viteza.
R: Asta le este scopul.

P: Sistemul IFF inoperabil.
R: Sistemul IFF intotdeauna inoperabil daca este OFF.

P: Suspectez crapatura in parbriz.
R: Suspectez ca ai dreptate.

P: Motor 3 lipsa.
R: Gasit motor 3 pe aripa dreapta dupa ce l-am cautat putin.

P: Avionul merge caraghios.
R: Avertizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, si sa ia lucrurile in serios.

P: “Radarul tinta” bazaie.
R: Reprogramat “radarul tinta” sa cante cum trebuie.

P: Soricel la bord.
R: Instalat pisica.

P: Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
R: Confiscat ciocanul de la pitic.

Postari asemanatoare:

Daca ti-a placut, lasa-ne un comentariu:


Trackbacks