Suport tehnic

Suport tehnic

26.02.2012 14:00 0 comentarii

Client: “AM pierdut Internetul. Am inchis computerul aseara si cand i-am dat drumul azi, nu mai era. Tocmai am platit 20$ pe luna asta si l-am si pierdut. Puteti sa-mi trimiteti altul?”

Client: “Deci asa ma conectez la Internet, da?
Suport Tehnic: “Da.”
Client: “Si asta e ultima versiune a Internetului, da?”
Suport Tehnic: “Da, da, da?”

Client: “De cate ori va dau telefon pierd legatura cu Internetul!”

Suport Tehnic: “Acum apasati tasta space.”
Client: “Tasta Enter?”
Suport Tehnic: “Nu, tasta space. Spatiu”
Client: “Am o tasta enter, sa o combin cu tasta shift?”
Suport Tehnic: “NU, spatiu. Tasta aia lunga si orizontala.”
Client: [sunete confuze]
Suport Tehnic: “Vedeti tastele c,v,b,n si m?”
Client: “Da.”
Suport Tehnic: “Chiar sub ele.”
Client: “Aha.”

Client: “Apas “F” si “8″ in acelasi timp?”

Client: “Este litera zero sau tasta zero?”

Client: “Fiul meu era pe Internet aseara, si era pe un site englezesc de bancuri.”
Suport Tehnic: “Da, care este problema?”
Client: “Sfarsitul adresei se termina se termina in ‘uk’ – nu inseamna United Kingdom?”
Suport Tehnic:”Da.”
Client: “Formidabil – stiam eu? A intrat in belele acum! A stat acolo vreo 10 minute! Cat ia RDS pentru convorbiri in Anglia?”
Suport Tehnic:”Nu merge asa. Puteti sa surfati oriunde fara sa va taxeze ca o convorbire internationala.”
Client: “Nu, sunt sigur ca RDS taxeaza mai mult. Nu ar avea sens sa nu. Anglia e departe, ar pierde milioane.” Acesta da telefon la RDS. Dupa cateva minute revine.
Client: “Intr-adevar aveati dreptate. Dar mai am singura intrebare.”
Suport Tehnic: “Da?”
Client: “Credeti ca ma taxeaza in plus daca trimit email-uri internationale?”
Suport Tehnic:”Nu. Credeti-ma.”
Client: “Minunat. Fiul meu mai mare lucreaza in Suedia. El ne trimite email-uri, dar imi era frica sa ii raspund la ele, asa ca ii dadeam telefon.”

Intr-o ora de informatica, stateam vis-a-vis de unul, astfel incat computerele noastre stateau spate in spate. Acesta s-a ridicat si s-a dus pana la catedra, atunci eu am schimbat mufele de la tastatura. Cand s-a intors a observat ca nu mai scria nimic, asa ca l-a chemat pe profesor. In tip ce profesorul incerca sa-si dea seama ce se intampla am inceput sa scriu: “Lasa-ma in pace!” Amandoi au sarit inapoi, iar ala zicea : “eu nu am facut nimic?..”. Profesorul mort de uimire se apropie de comp, si apare “Am spus sa ma lasi in pace!”
Conversatia dintre acestia si “HAL 2000″ a tinut aproape 5 minute.
Eu: “Nu ma atinge!”
Ei: ” Ne pare rau, nu am vrut sa apasam tastele asa de tare.”
Eu: “Dar cine te crezi, totusi?”
Etc. Pana la urma nu am mai putut de ras si am picat de pe scaun razand in hohote. Dupa ce si-au dat seama ce s-a intamplat i-am vazut rosii de furie.
Ce este amuzant este ca nu am avut mai mult de 7 anul acela.

Suport Tehnic:”Parola este? “a” mic ca in “autobuz”, “V” mare ca in Victor, numarul “7″…
Client: “7″ mic sau mare?”

Client:”Buna ziua! Ma intrebam daca puteti sa imi reparati laptop-ul. Este inca in garantie.”
Suport Tehnic: “Care este problema?”
Client: “S-a enervat nevasta-mea si l-a aruncat in piscina.”

Client: “Acum ce sa fac?”
Suport Tehnic: “Ce informatie este solicitata?”
Client:”Imi cere ‘Enter Your Last Name’”
Suport Tehnic: “Ok, introduceti your last name”
Client: “Cum se silabiseste?”

Suport Tehnic: “Imi puteti spune numarul dvs de telefon cu tot cu prefix?”
Client: “L-am lasat acasa.”

Client: “Aaaa! Adica trebuie sa ai un modem si un computer ca sa ajungi pe Internet!?”

Client: “Chiar am nevoie de un modem ca sa ma conectez la Internet?”
Suport Tehnic: “Da doamna.”
Client: “Chiar este nevoie de asa ceva?”
Suport Tehnic: “Ma tem ca da.”
Client: “Ei bine, e asta e o prostie!!!”

Client: “Am probleme la primirea e-mail-urilor”
Suport Tehnic: “Ce client de e-mail folositi?”
Client: “Client de e-mail?”
Suport Tehnic: “Da! programul de e-mail”
Client: “Program?”
Suport Tehnic: “Da, program. ce sistem de operare folositi?”
Client:”Sistem de operare?”
Suport Tehnic: “Da, sistem de operare. Vedeti un buton Start in partea din stanga jos pe ecran?”
Client:”Partea din stanga jos a cui?”
Suport Tehnic(agitat): “A ECRANULUI”
Client:”Care ecran?”
Suport Tehnic(inebunit): “Ecranul, monitorul, lucrul din fata dvs. Care arata ca un TV.”
Client:”O, dar eu nu am asa ceva.”
Suport Tehnic: “Ce fel de computer aveti domnule?”
Client: “Computer? Nu am asa ceva.”
Suport Tehnic: “Dar CE aveti?”
Client(mandru): “Un modem.”
Suport Tehnic: “Domnule aveti nevoie de un computer pentru a primi si trimite e-mail-uri. Un modem nu poate face asta singur.”
Client: “La naiba? Iar tipul de la firma spunea ca singurul lucru de care am nevoie pentru a intra online este un modem.Vreau sa imi anulez contul! Eu nu dau doua mii de dolari pe un computer!”

Suport Tehnic: “Cat de rapid este modem-ul dvs.?”
Client:”Nu se misca, doar sta acolo.”

Client:”Modem-ul meu are nevoie de un nou hard disk”

Un client a dat telefon si se plangea ca nu-i apare pe ecran ce scrie. Cand m-am dus acolo am observat ca scosese toate tastele si le rearanjase in ordine alfabetica.

Odata l-am vazut pe sysadminul nostru incercand sa ruleze ceva. Trebuia sa scrie”i386″, care era o parte din calea catre program.
El: “Unde e tasta pentru linia aia verticala?”
Eu: “Ce?”
El: “Aia care arata ca semnul exclamarii rasturnat.”
Eu: “Vreti sa spuneti litera “i”?”
El: “Da, aia e!”

Client: “Deci tin apasat control, alternator si delete?”

Client: “Nimic din ce scriu nu apare pe ecran.”
Suport Tehnic: “Puteti verifica daca tastatura este introdusa corect?”
Client: “Nu, nu ajung in spatele computerului.”
Suport Tehnic: “Luati tastatura in mana si faceti zece pasi inapoi.”
Client: “Gata.”
Suport Tehnic: “Tastatura a venit cu dumneavoastra?”
Client: “Da.”
Suport Tehnic: “Mai vedeti vreo tastatura pe acolo?”
Client: “Da, e una pe un raft mai jos. A, uite asta merge!!!”

Client: “De ce imi da o eroare cu privire la tastatura? Nici macar nu e introdusa mufa!”

E-mail de la un prieten:
“PotiSa-MiRepariTastaSpace?”

Postari asemanatoare:

Daca ti-a placut, lasa-ne un comentariu:


Trackbacks