Suport tehnic

Suport tehnic

26.02.2012 13:49 0 comentarii

Credeti ca sunteti analfabeti in domeniul infromaticii? Cititi relatarile demne de cartea recordurilor:

Compaq considera ca ar fi bine sa se schimbe mesajul “Perss Any Key” cu “Press Return Key” deoarece altfel se primesc o multime de telefoane din partea utilizatorilor care intreaba unde este tasta “ANY”…

Echipa de suport tehnic a AST a primit un telefon de la un utilizator care sustinea ca mouse-ul lui este foarte greu de manevrat cu folia de protectie pe el. Dupa un anumit timp s-a dovedit ca folia de protectie era chiar punga de plastic in care era ambalat mouse-ul…

Un tehnician de la Compaq a primit un telefon de la un utilizator care se plangea ca sistemul sau nu citeste fisierele text existente pe dischetele sale mai vechi. Dupa ce s-a dovedit ca problema nu era provocata de magneti aflati in apropiere dischetelor sau de expunerea acestora la caldura excesiva a urmat supriza: clientul in cauza a aplicat etichetele pe discheta dupa care a introdus dischetele in masina de scris pentru a scrie continutul dischetelor…

Unuia dintre clientilor AST i s-a cerut sa trimita o copie a dischetei sale defecte. Dupa cateva zile a sosit o scrisoare de la client care continea copia Xerox a dischetei…

Un tehnician de la Dell a sugerat clientului sau sa introduca discul floppy in unitate si apoi sa inchida usa. Clientul a cerut tehnicianului sa astepte putin dupa care s-a auzit cum clientul a pus receptorul jos, s-a ridicat si s-a dus sa inchida usa camerei…

Un  client Dell a reclamat ca desi sistemul sau continea o placa de fax el nu poate trimite nimic. Dupa 40 de minute de discutii, tehnicianul de la Dell a descoperit ca persoana respectiva tinea foia de hartie in fata monitorului si apasa butonul pe care scria “Send” (trimite)…

Un tehnician de la Dell a primit un telefon de la un client foarte suparat pentru ca sistemul sau i-a spus ca este “bad” (rau) si “invalid”. Tehnicianul i-a explicat clientului ca mesajele calculatorului “bad command” si “invalid directory” nu trebuiesc interpretate intr-o maniera personala, ca atac la persoana…

Un client s-a plans echipei de suport tehnic de la Dell ca tastatura sa nu mai functiona. El a curatat-o punand-o la inmuiat timp de 24 de ore intr-un lighean plin cu apa si sapun. Dupa cele 24 de ore de inmuiere a desfacut-o bucata cu bucata, tasta ci tasta si le-a curatat pe fiecare in
parte…

Un client exasperat a dat telefon la echipa de suport tehnic Dell cum ca sistemul sau nu poate fi pornit. In primul rand tehnicianul s-a asigurat ca persoana respectiva a introdus stecherul in priza. Apoi tehnicianul l-a intrebat pe client ce se intampla cand apasa butonul de pornire. Raspunsul clientului a fost: “Am tot apasat pedala de picior si nu se intampla nimic”. S-a dovedit ca acea “pedala de picior” era chiar mouse-ul…

O persoana a dat un telefon la echipa de suport Compaq spunand ca noul sau sistem nu functioneaza. Respectiva persoana spunea ca dupa ce a despachetat sistemul si a introdus stecherul in priza a astepta 20 de minute, timp in care nu s-a intamplat nimic. Cand persoana a fost rugata sa spuna ce s-a intamplat la apasarea butonului de pornire raspunsul a fost de genul:
“Care buton de pornire?” …

Si acum iata o poveste adevarata de la echipa de suport Novell:
Client: Alo, echipa de suport tehnic?
Tehnic: Da. Cu ce va putem ajuta?
Client: Suportul PC-ului meu pentru cana de cafea s-a rupt si ma aflu in perioada de garantie. Cum am putea rezolva problema”
Tehnic: Imi pare rau dar cred ca n-am inteles bine. Ati spus suport PC pentru cana de cafea?
Client: Da. Este situat in partea din fata a calculatorului meu.
Tehnic: Va rog sa ma scuzati daca par un pic dezorientat dar va rog sa ma credeti ca sunt. Ati primit acest dispozitiv de la o expozitie? Sau cu o alta ocazie ? Are o marca inscrisa pe ea ?
Client: A sosit o data cu calculatorul. Vad doar atat ca scrie 4X pe el.
In acest moment, tehnicianul a ramas mut deoarece nu putea sa-si creada urechilor. Clientul utiliza sertarul unitatii CD-Rom ca si suport pentru cana de cafea…

Un client suna la firma Computer Press Agora, pe numarul de fax si cere in mod imperios:
“Dati-mi va rog un ton de BBS”
“Ati vrut sa spuneti un ton de fax!”
“Nu doamna, doresc un ton de BBS!”

Postari asemanatoare:

Daca ti-a placut, lasa-ne un comentariu:


Trackbacks