Manageri

Manageri

21.02.2012 23:59 0 comentarii

Managerii americanii si cei japonezii au decis sa se întreaca într-un  concurs de canotaj. Ambele echipe s-au antrenat din greu.

În ziua cea  mare, se simteau pregatiti. Japonezii au câstigat cu un avans de doi  kilometri.  Americanii au fost extrem de descurajati ca au pierdut. Moralul lor s-a prabusit. Managementul a decis ca motivul unei  înfrângeri  atât de zdrobitoare trebuie aflat, asa ca au angajat o firma de  consultanta ca sa investigheze problema si sa recomande actiuni corective.


Consultantul a aflat ca echipa japoneza a avut opt oameni la vâsle si  unul la cârma; americanii au avut un om care vâslea si  opt oameni la cârma.  Asa ca, dupa un an de studii si milioane de dolari cheltuiti ca sa analizeze  problema, firma de consultanta a ajuns la concluzia ca sunt prea multi oameni la cârma si prea putini la vâsle în echipa americana. Asa ca, pe  masura  ce se apropia ziua cursei din anul urmator, structura  manageriala  a echipei americane a fost complet reorganizata. Noua structura  cuprindea: patru manageri de cârma, trei manageri zonali de cârma si un nou sistem  de  urmarire si raportare a performantelor pentru omul de la vâsle, ca sa i se asigure  stimulent în munca. Anul urmator, japonezii au câstigat cu un avans de patru kilometri. Umiliti, cei din corporatia americana l-au concediat pe  vâslas pentru performante slabe si au acordat managerilor o prima, pentru ca au descoperit unde era problema

Postari asemanatoare:

Daca ti-a placut, lasa-ne un comentariu:


Trackbacks